Afwijkende levertijden in verband met COVID-19

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening van De Haardwinkel. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht door te geven aan de klantenservice van de Haardwinkel. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Onze gegevens:
E: info@dehaardwinkel.nl
T: +31 85 041 0080
A: De Maas 28, 5684 PL, Best

Na ontvangst van de klacht ontvang je altijd een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hier uiteraard van op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webwinkel Keur waar wij bij zijn aangesloten door hier te klikken.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wat zoek je?

Nieuwsbrief

Acties, nieuwe producten en uitverkoop - rechtstreeks in uw inbox

Jouw winkelwagen